Jak reklamovat zboží ?
Podmínky reklamace zboží
Zboží, u kterého se projevila vada v záruční lhůtě, je možné reklamovat.
Reklamaci je možné uplatnit osobně na provozovně firmy, nebo je možné zaslat zboží do reklamace přepravní službou nebo poštou.
Reklamované zboží nesmí být mechanicky poškozené a nesmí být porušeny sériová čísla a plomby výrobce, pokud jimi je zboží opatřeno.
Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitele.
Reklamace v autorizovaném servisu
Řadu výrobků lze reklamovat přímo v autorizovaných servisních střediscích, které na základě smlouvy s výrobcem provádějí záruční i pozáruční opravy. Typicky se jedná o notebooky, LCD monitory, tiskárny, skenery, televize, mobilní telefony a další. Některá servisní střediska nabízejí službu bezplatného vyzvednutí a zpětného doručení opraveného výrobku.
V rámci urychlení reklamace je zákazníkům doporučeno reklamovat zboží přímo v servisním středisku. Naši pracovníci Vám rádi poskytnou informace či kontakty na servisní středisko.
Seznam servisních středisek naleznete zde
Uplatnění reklamace osobně
Reklamaci uplatníte v provozovně naší firmy.
Pokud zboží splňuje podmínky pro přijetí do reklamace, bude Vám vystaven protokol a zboží bude přijato do reklamačního řízení.
Zaslání reklamovaného zboží
Reklamované zboží zasílejte na adresu naší firmy (KaK Computers s.r.o., Českobratrské nám. 57, 293 01 Mladá Boleslav).
Zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě a přiložte průvodní dopis, který musí obsahovat tyto informace: datum zakoupení zboží, číslo nákupního dokladu(faktury), detailní popis závady. Zboží pokud možno zasílejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
Jakmile dorazí zásilka se zbožím do naší firmy, bude zboží přijato do reklamačního řízení.
Pokud je reklamace vyřízena opravou nebo výměnou, zašleme vyřízenou reklamaci zpět na Vaši adresu.